Aihealueet

Palautus
Miten teen palautuksen?

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaamaasi Freddy-tuotteeseen, voit palauttaa sen maksutta 14 vuorokauden kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Poislukien hygieniatuotteet, kuten alushousut. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen sisältäen kaikki mukana tulleet hintalaput. Jos nämä eivät täyty tai tuotteessa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta. Mikäli palautuksessa on asiakkaan aiheuttama virhe, pidätämme aina vähintään 25% ostohinnasta. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, lataa PALAUTUSLOMAKE ja liitä se täytettynä palautettavan tuotteen mukaan. Voit myös tarvittaessa kopioida lomakkeen käsin. Palautustilanteessa lomake on välttämätön. Palautettavat tuotteet tulee viedä Postin toimipisteeseen. Palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen sopimustunnus 657578 ja ilmoittaa kyseessä olevan Freddystore.fi asiakaspalautuspaketti. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Palautus tehdään aina samalle kortille/tilille kuin mistä tuote on maksettu. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, ilmoitamme laskun muutoksista suoraan Klarnalle tuotteen saapuessa takaisin varastollemme. Palautusta ei voi lähettää postiennakolla.

Palautusta tehdessäsi voit paketoida kaikki palautettavat tuotteen samaan pakettiin, vaikka ne olisi lähetetty erillisissä paketeissa.

Palautuksessa kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat 2. Luokan lähetyksellä ja kootusti viikottain. Saat ilmoituksen kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.


Mistä löydän palautuslomakkeen?

Palautuslomakkeen voit ladata ja tulostaa TÄSTÄ


Miksi paketissa mukana ei tullut tilausvahvistusta ja/tai tarraa?

Emme toimita paketin mukana tilausvahvistusta, sillä se on saapunut sähköpostiisi jo tilauksen yhteydessä. Myöskään palautustarraa emme toimita, sillä vain murto-osa tilanneista sitä tarvitsee. Tavoitteenamme on vähentää näin ollen turhaa paperijätettä sekä ympäristön kuormitusta. Mikäli et näe tilausvahvistusta sähköpostissasi, suosittelemme tarkastamaan sähköpostisi roskapostikansion. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.


Näytä lisää >>
Vaihto ja reklamaatio
Voinko vaihtaa tilaamani tuotteen toiseen?

Vaihtaminen on mahdollista tuotteillemme 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Suosittelemme kuitenkin perinteisen vaihtopalautuksen sijaan toimimaan seuraavalla tavalla tuotteiden suuren kysynnän vuoksi:

Tilaa haluamasi tuote uudelleen verkkokaupastamme ja tee perinteinen palautus sinulle jo saapuneeseen tuotteeseen. Palautusohjeet löydät esimerkiksi TÄÄLTÄ

Näin toimimalla varmistamme sen, että haluamaasi tuotetta on vielä saatavilla palautuksen saapuessa. Kyseinen reitti on myös huomattavasti nopeampi, sillä vaihtotuotteen saapuminen sinulle vaihtopalautuksena voi kestää muutamia viikkoja. Uudet tilaukset saadaan kuitenkin lähetettyä normaalin toimitusaikataulun mukaisesti.

Alennustuotteiden vaihtaminen on mahdollista ainoastaan samaan tuotteeseen eri koossa, sillä alennushinnat ovat usein yksilöllisiä.


Voinko vaihtaa tuotteita useammin kuin kerran? 

Tuotteen vaihtaminen on ilmaista yhden kerran. Jos et vaihtokerrankaan jälkeen ole tyytyväinen tuotteeseen, veloitetaan seuraavista vaihtokerroista 15€ / kerta lähetys- ja käsittelykuluja.


Miten teen reklamaation?

Mahdollisissa reklamaatioasioissa pyydämme aina ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@freddystore.fi. Mikäli mahdollista, ilmoita sähköpostissa tilaajan nimi, tuote, tilaustunnus ja kuva rikkoutuneesta tuotteesta.


Toimitus
Miten tilaukseni toimitetaan ja mitä se maksaa?

Toimituksemme on aina ilmaista riippumatta siitä minkä arvoinen tilauksesi on. Toivomme kuitenkin, että mikäli olet aikeissa tilata useita tuotteita saman päivän aikana, tilaat ne yhdellä kertaa.

Tällä hetkellä toimitamme tilaukset Postin Postipaketti -palvelulla suoraan kotiosoitettasi lähimpänä olevaan postitoimipisteeseen. Lähetys on noudettavissa 7 päivän ajan.

Mikäli et saa paketista saapumisilmoitusta viiden arkipäivän sisällä tilauksesta, tarkista seurantatunnuksesta missä pakettisi kulkee.

Käytämme kuljetuksessa ainoastaan Postia.


Kauan toimitus kestää?

Pääsääntöisesti saamme tuotteet postitettua tilausta seuraavana arkipäivänä. Kun tuote poistuu varastoltamme, se on tavallisesti perillä 1-5 arkipäivän sisällä. Saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen silloin kun paketti saadaan käsiteltyä varastollamme.

Toimitusaikaamme voi pidentää esimerkiksi käynnissä olevat kampanjat ja niiden aiheuttama ruuhkatilanne. Saat kuitenkin sähköpostiisi seurantatunnuksen jo kun tilaus on käsitelty. Paketin poistuminen varastoltamme voi tällöin kestää muutamia arkipäiviä ja seurantatunnus alkaa päivittyä paketin saapuessa postin ensimmäiseen lajitteluun.


Kuinka voin seurata pakettiani?


Tällä hetkellä toimitamme tilaukset Postin Postipaketti -palvelulla suoraan kotiosoitettasi lähimpänä olevaan postitoimipisteeseen. Lähetys on noudettavissa 7 päivän ajan. Saat sähköpostiisi viestin päivänä kun paketti toimitetaan varastollemme käsittelyyn. Viesti sisältää myös Postin seurantatunnuksen. Tuotteen tulisi olla perillä 1-5 arkipäivän päästä sen lähettämisestä.


Näytä lisää >>
Tuotetiedot ja koko
Miten valitsen oman kokoni?

Jokaisen tuotteen yhteydestä löytyy kokotaulukko, josta oman kokonsa voi tarkistaa. Nyrkkisääntönä suosittelemme valitsemaan vyötärön tuumakokoa vastaavan tuotteen. Kokomme ovat pääsääntöisesti standardia eurooppalaista mitoitusta, joten mikäli käytät normaalisti M-kokoa, on se kokosi todennäköisesti myös meidän tuotteissamme, ellei toisin ole tuotetiedoissa mainittu.


Mitä eroa on eri vyötärönkorkeuksilla?

Vyötärönkorkeudet matalimmasta korkeimpaan menevät seuraavasti

Low Waist
Matala vyötärönkorkeus. Housut asettuvat vyötärön alapuolelle.

Regular Waist
Normaali vyötärönkorkeus. Housut asettuvat noin 3-4 senttiä matalavyötäröistä ylemmäs.

Mid Waist
Normaalin ja korkean välissä oleva vyötärönkorkeus. Housut asettuvat noin 2-3 senttiä normaalivyötäröistä ylemmäs.

High Waist
Korkea vyötärönkorkeus. Housut ylettyvät navan alueelle


Mitä eroa on Skinny ja Super Skinny lahkeilla?

Tuotteet ovat lahkeiltaan muuten samankaltaisia, mutta Super Skinny on polvesta alaspäin noin 1.5 senttiä kapeampi.


Näytä lisää >>
Tilaaminen ja maksutavat
Miten voin maksaa tilaukseni?

Voit maksaa tilauksesi usealla eri maksutavalla. Voit valita Klarna -laskun joko 14 vrk maksuajalla tai osamaksulla. Laskun myöntämisestä ja ehdoista vastaa Klarna. Laskutuksen lisäksi voit maksaa ostoksesi myös useimmissa suomalaisissa verkkopankeissa sekä pankki- ja luottokortilla.

Tarkempaa tietoa Klarnan maksutavoista löydät TÄÄLTÄ


Voinko tilata tuotteita postiennakolla?

Valitettavasti tällä hetkellä meillä ei ole mahdollista toimittaa paketteja postiennakolla.


Missä voin käyttää lahjakortin tai saamani alennuskoodin?

Jos olet saanut lahjakortin verkkokauppaamme, voit käyttää sen ostoskorissa. Syötä alennuskoodi kohtaan ”Onko sinulla tarjouskoodi” ja paina "Lisää" -painiketta. Varmistathan, että tilauksen loppusumma muuttuu alennuskoodin mukaisesti. Tämä on merkki siitä, että koodi on mennyt läpi onnistuneesti.


Muut aiheet
Mikä on tuotteiden valmistusmaa?

Freddy on italialainen brändi, jota Suomessa edustaa SB Ecommerce Group Oy. Tuotteillamme on useita eri valmistusmaita, mutta pääsääntöisesti tuotteet ovat valmistettu joko Italiassa, Indonesiassa tai Bangladeshissa. Kaikki tuotteet toimitamme asiakkaillemme Lahdesta.


Missä voin sovittaa tuotteita?

Tällä hetkellä toimistollamme ei ole mahdollisuutta sovittaa tuotteita ja suosittelemmekin tuotteen tilaamista kotiin, jossa sovittaminen on rauhallista ja turvallista. Ilmaisen toimituksen sekä palautuksen turvin kynnys kotisovitukseen on toivottavasti pieni ja autamme mielellämme mallin valinnassa esimerkiksi sähköpostilla tai puhelimitse.