Aihealueet

Palautukset ja hyvitykset
Mistä löydän palautuslomakkeen?

Palautuslomakkeen voit ladata ja tulostaa TÄSTÄ


Miten teen palautuksen?

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaamaasi Freddy-tuotteeseen, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Poislukien hygieniatuotteet, kuten alushousut. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen sisältäen kaikki mukana tulleet hintalaput. Jos nämä eivät täyty tai tuotteessa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta. Mikäli palautuksessa on asiakkaan aiheuttama virhe, pidätämme aina vähintään 25% ostohinnasta. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, lataa PALAUTUSLOMAKE ja liitä se täytettynä palautettavan tuotteen mukaan. Voit myös tarvittaessa kopioida lomakkeen käsin. Palautustilanteessa lomake on välttämätön. Palautettavat tuotteet tulee viedä Postin toimipisteeseen. Palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen sopimustunnus 657578 ja ilmoittaa kyseessä olevan Freddystore.fi asiakaspalautuspaketti. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Palautus tehdään aina samalle kortille/tilille kuin mistä tuote on maksettu. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, ilmoitamme laskun muutoksista suoraan Klarnalle tuotteen saapuessa takaisin varastollemme. Palautusta ei voi lähettää postiennakolla.

Palautusta tehdessäsi voit paketoida kaikki palautettavat tuotteen samaan pakettiin, vaikka ne olisi lähetetty erillisissä paketeissa.

Palautuksessa kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat 2. Luokan lähetyksellä ja kootusti viikottain. Saat ilmoituksen kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.


Reklamaatiot
Miten teen reklamaation?

Mahdollisissa reklamaatioasioissa pyydämme aina ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@freddystore.fi. Mikäli mahdollista, ilmoita sähköpostissa tilaajan nimi, tuote, tilaustunnus ja kuva rikkoutuneesta tuotteesta.


Mitä teen, jos tuotteet ovat saapuneet rikkinäisinä?

Korvaamme rikkoutuneen tuotteen luonnollisesti maksutta. Lähetä meille kuvia vaurioituneesta kohdasta ja tilausnumerosi tähän sähköpostiosoitteeseen: info@freddystore.fi.

On parasta aina kokeilla tavaroita heti vastaanottamisen jälkeen ja tarkistaa, että kaikki on kunnossa! Muista myös tarvittaessa teettää laskun tauko Klarnan asiakaspalvelussa!


Mitä teen, jos väärä minulle toimitetaan väärä tuote?

Sovita tavaroita aina heti kun olet saanut ne ja tarkista, että kaikki on kunnossa! Jos tavarasi eivät vastaa tilauslomaketta, vaihdamme ne veloituksetta. Tätä varten sinun on ilmoitettava siitä meille 30 päivän kuluessa tilauspäivästä. Muista myös tarvittaessa tauottaa laskusi Klarnan asiakaspalvelussa!


Näytä lisää
Tuotetiedot
Mitä WR.UP tarkoittaa?

WR.UP®-teknologia käyttää silikoniliuskoja Freddy-housujen vyötärönauhassa (matala vyötärö ja normaali vyötärö) ja siinä on kevyt silikonikerros lantion ja reisien alueella. Älykkäällä leikkauksella saavutetaan takapuoleen kohoava vaikutus. Housut istuvat täydellisesti. Ne tukevat ja muokkaavat vyötäröä ja reisiä.


Mitä WR.UP Denim tarkoittaa?

Freddy yhdistää klassiset farkut ja WR.UP®-teknologiamme. Näissä malleissa on denim-ilme, mutta ne on valmistettu jerseystä.

Joissakin malleissamme, kuten destroyed, distressed tai true denim, on edestä aitoa farkkua.


Mikä on WR.UP Sport?

Nämä tuotteet on tarkoitettu urheilijoillemme, jotka haluavat Freddy-mukavuutta ja -vaikutusta treenin aikana. Tässä käytämme D.I.W.O. (Dry In Wet Out) -materiaalia, joka siirtää kosteutta ja lämpöä ulos ja viilentää kehoa.


Näytä lisää
Tilaaminen
Miten valitsen oman kokoni?

Jokaisen tuotteen yhteydestä löytyy kokotaulukko, josta oman kokonsa voi tarkistaa. Nyrkkisääntönä suosittelemme valitsemaan vyötärön tuumakokoa vastaavan tuotteen. Kokomme ovat pääsääntöisesti standardia eurooppalaista mitoitusta, joten mikäli käytät normaalisti M-kokoa, on se kokosi todennäköisesti myös meidän tuotteissamme, ellei toisin ole tuotetiedoissa mainittu.


Missä voin käyttää lahjakortin tai saamani alennuskoodin?

Jos olet saanut lahjakortin verkkokauppaamme, voit käyttää sen ostoskorissa. Syötä alennuskoodi kohtaan ”Onko sinulla tarjouskoodi” ja paina "Lisää" -painiketta. Varmistathan, että tilauksen loppusumma muuttuu alennuskoodin mukaisesti. Tämä on merkki siitä, että koodi on mennyt läpi onnistuneesti.


mistä näen asiakastilini ja tilaus historian?

Valitettavasti asiakkailla ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta käyttää asiakastiliä osoitteessa freddytstore.fi. Siksi myöskään tilaushistoriaa ei ole mahdollista tarkastella.

Jos sinulla on kysyttävää aiemmista tilauksistasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Kirjoita sähköpostia osoitteeseen info@freddystore.fi.


Maksaminen
Mitä minun on muistettava, kun maksan laskulla?

Saat laskun Klarnalta sähköpostitse heti, kun tilaus on lähetetty. Maksuaika on 14 päivää, mutta sinulla on mahdollisuus pidentää tätä aikaa Klarnan kanssa. Löydät kaikki tarvittavat tiedot Klarnan kirjautumisosiosta. Voit kirjautua sisään sillä sähköpostiosoitteella, jota käytit tilausta varten.

Tämä 14 päivää on riippumaton 30 päivän palautusoikeudestamme! Jos palautat tilaamasi tavarat meille yli 14 päivän kuluttua, muista pidentää määräaikaa tai keskeyttää laskutuksesi Klarnan kanssa. Tämä koskee myös vaihtoja tai reklamaatioita! Ota tarvittaessa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Saat uuden laskun, kun olemme käsitelleet palautuksen.


Mitä maksutapoja voin käyttää?

Voit maksaa tilauksesi usealla eri maksutavalla. Voit valita Klarna -laskun joko 14 vrk maksuajalla tai osamaksulla. Laskun myöntämisestä ja ehdoista vastaa Klarna. Laskutuksen lisäksi voit maksaa ostoksesi myös useimmissa suomalaisissa verkkopankeissa sekä pankki- ja luottokortilla.


Mitä teen, jos minulla on kysyttävää laskustani?

Ota suoraan yhteyttä Klarnaan. Klikkaa tästä Klarnan asiakaspalveluun:

Klarnan asiakaspalvelu


Näytä lisää
Toimitus
Miten tilaukseni toimitetaan ja mitä se maksaa?

Kaikkiin tilauksiin lisätään 3,99 € toimitusmaksu.

Tällä hetkellä toimitamme tilaukset PostNord Postipaketti -palvelulla suoraan kotiosoitettasi lähimpänä olevaan PostNord-toimipisteeseen. Lähetys on noudettavissa 7 päivän ajan.

Mikäli et saa paketista saapumisilmoitusta viiden arkipäivän sisällä tilauksesta, tarkista seurantatunnuksesta missä pakettisi kulkee.


Kauan toimitus kestää?

Pääsääntöisesti saamme tuotteet postitettua tilausta seuraavana arkipäivänä. Kun tuote poistuu varastoltamme, se on tavallisesti perillä 1-5 arkipäivän sisällä. Saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen silloin kun paketti saadaan käsiteltyä varastollamme.

Toimitusaikaamme voi pidentää esimerkiksi käynnissä olevat kampanjat ja niiden aiheuttama ruuhkatilanne. Saat kuitenkin sähköpostiisi seurantatunnuksen jo kun tilaus on käsitelty. Paketin poistuminen varastoltamme voi tällöin kestää muutamia arkipäiviä ja seurantatunnus alkaa päivittyä paketin saapuessa PostNordin ensimmäiseen lajitteluun.


Miten voin seurata tilaustani?

Tällä hetkellä toimitamme tilaukset PostNordin Postipaketti -palvelulla suoraan kotiosoitettasi lähimpänä olevaan PostNord-toimipisteeseen. Lähetys on noudettavissa 7 päivän ajan. Saat sähköpostiisi viestin päivänä kun paketti toimitetaan varastollemme käsittelyyn. Viesti sisältää myös PostNordin seurantatunnuksen. Tuotteen tulisi olla perillä 1-5 arkipäivän päästä sen lähettämisestä.


Näytä lisää