Black Friday -tarjoukset koko kuukauden ajan!

Mitä teen, jos tilaamani tuotteet katoaa lähetyksen aikana?


Ota meihin yhteyttä, niin selvitämme missä tilaus on. Parhaiten se onnistuu lähettämällä meille sähköpostia ja tilausnumerosi tähän sähköpostiosoitteeseen: info@freddystore.fi.

Muista myös tarvittaessa keskeyttää laskusi Klarnan asiakaspalvelussa!

FAQs From Same Category

Miten teen reklamaation?

Mahdollisissa reklamaatioasioissa pyydämme aina ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@freddystore.fi. Mikäli mahdollista, ilmoita sähköpostissa tilaajan nimi, tuote, tilaustunnus ja kuva rikkoutuneesta tuotteesta.


Mitä teen, jos tuotteet ovat saapuneet rikkinäisinä?

Korvaamme rikkoutuneen tuotteen luonnollisesti maksutta. Lähetä meille kuvia vaurioituneesta kohdasta ja tilausnumerosi tähän sähköpostiosoitteeseen: info@freddystore.fi.

On parasta aina kokeilla tavaroita heti vastaanottamisen jälkeen ja tarkistaa, että kaikki on kunnossa! Muista myös tarvittaessa teettää laskun tauko Klarnan asiakaspalvelussa!


Mitä teen, jos väärä minulle toimitetaan väärä tuote?

Sovita tavaroita aina heti kun olet saanut ne ja tarkista, että kaikki on kunnossa! Jos tavarasi eivät vastaa tilauslomaketta, vaihdamme ne veloituksetta. Tätä varten sinun on ilmoitettava siitä meille 30 päivän kuluessa tilauspäivästä. Muista myös tarvittaessa tauottaa laskusi Klarnan asiakaspalvelussa!


Miten voin vaihtaa tuotteen?

Nopein tapa on palauttaa tuote ja tehdä uusi tilaus heti. Suuren kysynnän vuoksi haluamasi tuote voi olla nopeasti loppuunmyyty. Alkuperäinen tilaus ja lasku peruutetaan heti, kun olemme saaneet lähetyksen takaisin. Muistathan tarvittaessa keskeyttää laskun Klarnan asiakaspalvelussa! Huomioithan myös palautusehdot! 

Tavaroita kannattaa aina sovittaa heti niiden vastaanottamisen jälkeen ja tarkistaa, että kaikki on kunnossa ja istuu hyvin. Voimme suorittaa vain koonvaihdon. Jos haluat toisen mallin, tilaa vain haluamasi tuote itse.