Palautus

Miten teen palautuksen?

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaamaasi Freddy-tuotteeseen, voit palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Poislukien hygieniatuotteet, kuten alushousut. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen sisältäen kaikki mukana tulleet hintalaput. Jos nämä eivät täyty tai tuotteessa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta. Mikäli palautuksessa on asiakkaan aiheuttama virhe, pidätämme aina vähintään 25% ostohinnasta. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, lataa PALAUTUSLOMAKE ja liitä se täytettynä palautettavan tuotteen mukaan. Voit myös tarvittaessa kopioida lomakkeen käsin. Palautustilanteessa lomake on välttämätön. Palautettavat tuotteet tulee viedä Postin toimipisteeseen. Palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen sopimustunnus 657578 ja ilmoittaa kyseessä olevan Freddystore.fi asiakaspalautuspaketti. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Palautus tehdään aina samalle kortille/tilille kuin mistä tuote on maksettu. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, ilmoitamme laskun muutoksista suoraan Klarnalle tuotteen saapuessa takaisin varastollemme. Palautusta ei voi lähettää postiennakolla.

Palautusta tehdessäsi voit paketoida kaikki palautettavat tuotteen samaan pakettiin, vaikka ne olisi lähetetty erillisissä paketeissa.

Palautuksessa kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat 2. Luokan lähetyksellä ja kootusti viikottain. Saat ilmoituksen kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.


Mistä löydän palautuslomakkeen?

Palautuslomakkeen voit ladata ja tulostaa TÄSTÄ


Miksi paketissa mukana ei tullut tilausvahvistusta ja/tai tarraa?

Emme toimita paketin mukana tilausvahvistusta, sillä se on saapunut sähköpostiisi jo tilauksen yhteydessä. Myöskään palautustarraa emme toimita, sillä vain murto-osa tilanneista sitä tarvitsee. Tavoitteenamme on vähentää näin ollen turhaa paperijätettä sekä ympäristön kuormitusta. Mikäli et näe tilausvahvistusta sähköpostissasi, suosittelemme tarkastamaan sähköpostisi roskapostikansion. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.


Mikä on asiakaspalautuksen sopimustunnus, jota tarvitaan pakettia jätettäessä postitoimipisteeseen?

Sopimustunnus on 657578.


Voinko palauttaa tai vaihtaa alennuksessa olevan tuotteen?

Myös alennustuotteilla on normaali 14 vrk palautusoikeus. Vaihdon voi suorittaa ainoastaan samaan tuotteeseen eri koossa, sillä alennushinnat ovat usein yksilöllisiä. Huomioithan myös, että alennustuotteiden palautuksesta veloitamme 4.95€ posti- sekä käsittelykuluja.


Mitä palautus maksaa?

Kaikkiin tilauksiin tulee 3,99 € toimitusmaksu. Palautusoikeus ei koske hygieniatuotteita, kuten alushousuja. Tarjoustuotteiden palautuksesta veloitamme 4,95€ palautusmaksun. 3,99 € toimitusmaksua ei hyvitetä palautustilanteissa